HTML

Baaaal

Arról hogy miféle dicstelenségeket kell megtapasztaljak nap mint nap a társadalom részéről, és hogy milyen apró örömök ragyogják be alkalmanként mégis ezt a sivár lófaszt amit életnek nevezünk

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Baaaalblog megnyílott, tudnivalók, sablonos szar, lehet célravezetőbb el sem olvasni, de kirakom, hátha van akit érdekel.

2010.10.01. 19:45 Baaaalici

No, ennek is eljött az ideje, megnyílott a Baaaalblog, ahol terveim szerint szemeitek elé fogom tárni a mindennapok "izgalmasabb" történéseit, annak visszásságaival és minden mocskával együtt. Az itt megjelenő szövegek LD50 értéke feltehetőleg kb 2 mondat körül fog mocorogni, ennél több egyidejű bevitele súlyosan károsíthatja az átlagember elméjét, így ellenjavallott. Az írások tartalmáért semmiféle felelősséget nem vállalok, annak ellenére hogy kivétel nékün az én műveim. Politikai korrektségük legjobb esetben is erősen megkérdőjelezhető lesz, de én nem az "amiről nem beszélünk az nincs" elvet vallom, így nyíltan terítékre kerül majd elég sok dolog, többnyire E/1 nézőpontban.

Szerény személyemről annyit kell tudnia a nagyérdeműnek, hogy 1991 május 27.én láttam meg a napvilágot egy Komló elnevezésű ganyédombon. Legjobb tudomásom szerint hímnemű, és heteroszexuális beállítottságú vagyok (már amennyire ezek a kifejezések jelentenek még valamit a mai világban. Zenei ízlésemet tekintve Metalhead vagyok, mégpedig a hardcoreabb fajtából. A metálnak, mint felsőbbrendű hatalomnak a dicsőítése, épp ezért elég sűrűn fogja téma tárgyát képezni ezen blog oldalain. A fajtámmal szembeni (nem vagyok cigány) prekoncepciókkal való leszámolásként igyekszem majd lehetőleg entellektüel dolgokat is publikálni, amennyire ez tőlem telik. Irodalmi orientációm elég egyedi, néhány üdítő kivételtől eltekintve utálom, megvetem a magyar irodalmat, annak minden begyöpösödött, agyonhypeolt, szenvelgő, borderline depressziós alakjával együtt. Kedvelem viszont Poet, Lovecraftot, Tolkient, A kevésbé szépirodalminak számító írók közül pedig annyit hogy lusta vagyok felsorolni. Kedvenc filmekre nem térek ki, ez nem rajvip, se nem fészbúk, majd ha az élet úgy hozza, írok néhány favoritról bemutatót.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baaaal.blog.hu/api/trackback/id/tr992337946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása